خانه > فايل صوتي > رهبران سبز به ما تضمين بدهيد ( دانلود سخنراني خميني در مورد حقوق بشر )

رهبران سبز به ما تضمين بدهيد ( دانلود سخنراني خميني در مورد حقوق بشر )

در آستانه 12 فرودین هستیم – روزی که مردم ایران به پای صندوقهای رای رفتند و به جمهوری اسلامی رای دادند . بسیاری از جوانهای امروز آن دوران را به یاد ندارند – و امروز که نتایج جمهوری اسلامی را به چشم می بینند بر گذشتگان خود لعنت می فرستند که چگونه کشوری را برایشان ساخته اند که بویی از آزادی و حقوق بشر در آن به مشام نمی رسد . پسر ها از پدرانشان این پرسش را دارند که چگونه چشم و گوش بسته به دنبال حرفهای پیرمردی گوشه نشین در آنسوی جهان جانشان را بر طبق اخلاص گذاشته اند و به خیابانها ریخته اند و دخترها از مادرانشان می پرسند چگونه حاضر شده اند این همه محدودیت را بپذیرند و به جمهوری اسلامی رای آری دهند . اگر من فرزندی داشتم که چنین پرسشهایی را از من می پرسید – سرم را بالا می گرفتم و می گفتم من وظیفه ام را در قبال کشورم انجام داده ام من به دنبال آنچه برای خود و آیندگان کشورم درست می پنداشتم جنگیدم من هم مانند تو به دنبال آزادی و حقوق بشر بودم –

 پسرم می پرسد : مگر تو آخوند ها را نمی شناختی ؟

 می گویم : صحبتهای این آخوند طور دیگری بود او هم همان حرفهایی را می زد که ما برایش می جنگیدیم

 و بعد برایش این سخنرانی آیت الله خمینی را می گذارم پسرم با تعجب آن را گوش می کند انگار باور ندارد که چنین حرفهایی از زبان خمینی خارج شده باشد .

 رو به من می کند و می گوید : چه شیرین است این همان چیزهاییست که من هم برایش می جنگم . رهبران سبز ما هم این را می خواهند .

 به آغوشش می کشم و در گوشش می گویم : برای آرمانهایت بجنگ – ولی امیدوارم روزی برای فرزندت چنین نواری را نگذاری .

آري ملت سبز ايران بايد هوشيار باشند و فراموش نکنند که آيت الله خميني هم آنچنان در مورد آزادي و حقوق بشر و مبارزه با اختناق صحبت مي کرد که همين حالا هم هيچ يک از رهبران سبز نمي توانند چنين سخنراني هاي کوبنده اي را انجام دهند – چه تضميني هست که روزي نرسد که رهبران ما هم بلغزند و خونهاي ريخته شده را ناديده بگيرند .

 سخنرانی آیت الله خمینی در پاریس در مورد حقوق بشر

 مدت سخنرانی : 30 دقیقه

حجم: 1.8MB

تاریخ سخنرانی : 25 / 9 / 57

http://www.mediafire.com/?2gw5uwjzdxf

سرو باشيد

  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

